Wednesday, January 28, 2009

**__RiNdU__**


"erm..skrg dh kul 12 lbh dh..ptg td badan aku mmg panas sgt..demam...but skrg alhamdulillah makin ok...erm sok pg2 aku dh kena bgn pagi...sok ader tgs menanti aku..actually hr nie merupakan hr pertama aku kj..erm agak menarik gak..seumo hdp aku blm pnh aku masuk penjara...nie la kali pertama aku masuk ctue(bkn atas kesalahan ape2 k) pg td awal2 dh janji ngan cikgu farah tggu kat kantin penjara..then pas tue aku ngan cikgu farah trs ke penjara...berdebar gak..tp wat2 je slamba..dgn mood yg kureng sbb kena dmam selsema aku gagahkan gak...yg menariknyer..sblm aku smapai kat st2 nyer lab computer kat ctue..4 pagar aku kena lepasi..dgn magga nyer mak aii..besar giler..ms lalu dpn banduan..diaorg tgk cam pelik je..tp yg best nyer..stp kali aku kuar masuk..mesti d temani oleh pegawai..huhu rs cam ader bodyguard plak..smpai dlm kelas pun diaorg kn temankan..menarik kn..erm..mesti smua tertanya kn ape aku wat kat dlm penjara kn..ms aku lapo diri kat Tn. jamaluddin..trs dier tanya aku.."xtakut ke nk kj dlm penjara nie" then aku ckpla..dh rezeki aku kat cnie..lgpun..nie la ms tuk aku bantu diaorg bile diaorg nk kuar dr tahanan nanti..berguna gak ilmu yg aku ajar kn...then yg mengingatkan aku pd seseorg..bile tn. jamaluddin tue tnya..."nie sy pggil Cikgu mira edora la erk.." dlm hati aku kelakar gak tuan nie..aku senyum je..kn kwn2 umah aku knl aku..aku kn pandai berlakon..hehehehe...yg menarik lagi...suasana tmpt aku kj..aku rs aku n 2 org jer kot cikgu pompuan kat sekolah intergriti tue..huhuhu..mencabar gak nk melayan kerenah pegawai2 kat ctue..but st je..nie la cita2 aku..aku mmg minat sgt nk ngajar..Alhamdulillah tercapai gak..so aku kn wat yg terbaik..chayok2..gambate mira edora(hehehehe)...teringat plak kat lagu mira edora tue..k la mata aku pun dh berat dua belah dh nie...nanti smbng lagi...sok aku upload gbr2 student ku k..sayonara...

No comments: