Saturday, September 5, 2009

**__FoR ToDaY i Am A RoBoT__**


"terbentang luas alam maya..
begitulah luas kasihku....
terbentang luasnya lautan...
bergitulah luas cintaku
rindu..mekar d hati..
cinta...
ku sewangi kasih
...
cinta....
ku sewangi kasih..oooo

jgnlah kau abaikan kasih n sygku.."

tetiba hati nie tersentuh..kat atas nie adalah bait2 lirik lagu kegemaran arwah abg haizal...
tetibe rs rindu sgt nk dgr DIA nyanyi lagu nie..nie la lagu yg sll arwah nyanyikan tuk aku...DIA sll wat aku ketawa even ms aku sedih ataupun DIA tgh bergelut dgn kesakitan...DIA masih setia bersama2 aku...tue la kenangan terindah dlm hdp aku...DIA cuma SATU...tiada penggantinya dlm hati nie..k.syg nie..CINTA nie msh mekar sewangi kasihnya pada diriku...realiti hdpku sekarang..aku cuma pelakon...pelakon d pentas sandiwara yang aku sendiri tak tahu penghujungnya..aku seperti robot..robot yg tak punyai CINTA dlm hati...
'Pa..ma rindukan pa..selamanya rindu nie tetap d hati ma..ma pnh janji kat pa yg ma kn kuat tuk hadapi semua nie..tp pa..hati ma terlalu rapuh...ma tak kuat pa...ma nk pa bersama2 ma tuk ma hadapi samua dugaan nie...YA ALLAH kuatkan hati hambaMU ini...tempatkan ROH abg haizal d cc org yang beriman...sesungguhnya hati hambaMU nie terlalu merinduinya...AMIN..."

1 comment:

EyEdA said...

idop ini p'lu pndg ke depan
sesekali p'lu ut kite mmandang ke blkg utk melihat ape yg meninggalkan & ditinggalkan..
tp..
mmndg ke blkg itu jgn t'lalu..
kelak akn mbuat jiwa kite mati..
hati akn hancur..
nnti dah x ade ape yg tggl..
hyn jasad b'nyawa..tnpa prasaan..
sjaoh mne jasad mampu btahan..
& akhirny psti akn kcundang..
apa yg ada di dpn mata..
teruskanlah..
semalam hnya knangan..
esok hnya ilusi..
haruslah kita mmandang atas ape yg jd pada hari ini..
jgn t'sepit dgn imbauan kngn silam..
krn..
hati ini juge p'nah mrasa btape peritny ..