Sunday, January 10, 2010

**__DeSTiNaSiCiNTa__**

aloha...hehehhe...dh lm kn aku tak jenguk blog nieh..hampir bersawang2 dh...almaklumlah..sem nie sgt2 membzzzzzkn aku....nieh pun aku tgh pulunkan xsiment2 ku...tp de la gak ms ckt..curik2 tuk tulis blog nieh...huhuhuhuhu....dh terMiSS...byk benda...huhuhu...(nie cik najihah nieh de plak sebelah aku...)..wat iklan plak aku...sj le tue rindu la tue kat aku...hehehhe....erm so nape aku tulis tajuk entri Destinasi CiNta...nie sempena...huhuhu..cam berdebar je kan...sempena majlis kedua2 org rakan kuliahku...hehehhe...sgt skema ayat tue....erm dh lm nk edit...td bohsan2 aku pun edit la..hehehhe...so TAHNIAH tuk korang berdua...moga DeStiNaSi CiNTa nie menjadikan ikatan yang terjalin semakin erat..hehehhe...k la korang lynkan je gbr2 kat bwh nieh k..mau sambng kj yg bertimbun nieh...cayunk korang..mmmmmuaxxxx (^,^).....

No comments: