Tuesday, May 18, 2010

**__DiAChENtAHaTiChaYer__**

tetiba hati nie terasa sedih..terasa rindu makin menggamit d hati..inikah C.I.N.T.A....kekdg susah tuk mengerti pe sebenar2 yang aku nk dlm hdp nie...sekian lama hati nie tertutup tuk tima kebahgiaan dlm hdp aku nie...sekian lama aku menolak hakikat tue..ALHAMDULILLAH..kini hati yng kosong tue..dipenuhi dengan sejuta warna...(ceh..jiwang plak...) mcm2 yg aku lalui dlm hdp nie..tue wat aku sukar tuk mengungkapkan kata syg...sbb aku takut kehilangan..dh byk sgt kehilangan dalam hdp aku...
tuk pertama kalinya..aku rskan hdp aku sebhgia dulu..perasaan yang sama waktu aku dengan arwah abg haizal..n mungkin lebih dr itu...insan yang sgt menyayanggi diri nie
yg sentiasa bersama aku susah atau senang...sggp berkorban segala2nya tuk aku...DIA segala2nya bg aku...bila aku tgk cita ADAMAYA..aku terfikir ada lagi ke lelaki cam ADAM tue...sbnrnya..ADAM yang aku cari selama nie dh de depan mata aku...cuma aku je buta...yg msh tak nk akui...yg insan itu sgt menyayanggi diri nie melebihi segala2nya...kekdg aku terlalu takut tuk akui perasaan ITU...aku takut kehilangan lagi..tp makin hari...makin kuat syg nie
padanya..erm kekdg terasa cam bermimpi plak...sbb DIA terlalu menyayanggi diri ini..melebihi segalanya...mungkin melebihi kasih n syg aku pada DIA...DIA penawar dalam luka...KEBAHGIAAN...dh lm perasaan tue tak menjelma dlm kamus hdp aku...
namun DIA telah mengubah segalanya...susah tuk aku akui..kini setiap nafasku hanya tersisip nama DIA d hati...n mungkin kini arwah abg haizal akan tersenyum di sana...melihat aku kembali tersenyum seperti dulu...n mungkin benar pe yg arwah pnh ckp...

"cinta tak perlu dungkap...cukuplah tersimpan di dalam hati"...pa..kenangan kita..adalah sesuatu yg paling bermakna dlm hdp ma...n ma tahu..pa nk lihat ma kembali terseyum seperti dulu...pa..ma dh jmp org yg tul2 sygkan ma mcm mn pa syg ma dulu n selamanya....Al- Fatihah tuk arwah abg haizal...
tetiba bergenang plak air mata nie...k la korang layankn la lagu baru dlm blog aku nieh k...adios..(^,^)

**__Mr. ALiE__**
...to Mr. ALiE...tima kasih tuk sebuah kebahgiaan nie...

1 comment:

EyEdA said...

sy sntiasa doakan yg tbaik utk akk
doa moga2 jodoh kalian smpai ke syurga