Wednesday, November 3, 2010

**__KeMBaLi TerJaLiN__**


....assalamualaikum...
lama sangat aku tinggalkan dunia blog nie...bkn pe..kesibukkan yg amat2 membataskan aku...pejam celik pejam celik...tggl lg sebulan je lagi aku kn tinggalkan dunia mahasiswa nie...tak sangka kan dh setahun setengah dh aku kat UTHM( + 3thn setengah = 5tahun) nie rupa2nya..jap je masa berlalu..kwn2 pun dh ramai yg kawin n dh de anak pun....aku je masih mcm dl..hikhik..tp aku tetap BAHAGIA..kerna aku dh tunaikan impian mama n ayah selama nie...ALHAMDULILLAH...pg td aku dh selesai VIVA...syukur sgt2 sbb d permudahkan segalanya...seyes..semester akhir nie kalu aku ikt HATI mahu je aku give-up tp aku kena kuat tuk tunaikan satu2nya impian mama n ayah...aku kuat pun sbb diaorg..aku tumpang bahgia bila lihat kwn2 aku bahgia...dh dkawin..dh de anak...dh mengandung...erm terasa cam aku dh terlepas tuk lihat kenikmatan hdp mcm tue...thn depan usia pun semakin meningkat..bkn menurun..kn best kalu menurun..hikhik...tetiba hati berbunga2 bahgia...erm sgt2 bahgia kerna Mr. Pujaan Malaya byk bg support kat aku ms aku btl2 down...tetiba teringat kata2 seseorg.."indahnya zaman bercinta.....erm bulan depan aku akan mula wat latihan mengajar kat POLIMAS..huhuhu..satu suasana yang baru untuk aku...mg2 d permudahkan segalanya...n harap tak lm la aku tggu tuk posting..tetiba teringat kata2 hikmah dr pensyarah aku..." sy rs bakal2 pendidik d depan saya nie ada kemungkinan akan mengajar d sabah sarawak..." perhh...kalu masin mulut pensyarah aku tue...g sabah sarawak la aku..huwaa...tmbh2 aku nie masih BUJANG lg..huwaa...tp kalu tue takdir tuk aku..aku redha sbb aku nk berbakti pada anak2 bangsa...sbb aku sgt2 berharap dpt menjadi seorg pendidikan pada anak2 bangsa...sgt bangga bila lihat anak didik kita berjaya...doakan yer kwn2...mg segalanya d permudahkan...(^,^)

1 comment:

nur easy said...

alhamdulillah..dah selesai satu lagi fasa.mudah2an terus berjaya pd masa akan datang ;)