Saturday, February 19, 2011

**__CoNTeSt KaMi PoSe CoMeY__**

assalamualaikum...
sedar xsedar dah masuk bulan 2 dh tuk tahun 2011..
jap je kan..dh lm aku nyepikan diri dari dunia blog nie..
almaklumlah dgn kecbukan aku selama bergelar mahasiswa..
Alhamdulillah...semuanya dh selesai...
aku berjaya menamatkan pengajianku...
erm dh lm aku tak wat entri baru kn..tetiba bila duk bc2 blog2 kwn2 aku...
tertarik plak ngan blog cik amni nie..
hehehe...dh lm aku tak join contest pe2 pun...
harap2 tak terlambat la aku nk join contest nie..hehehe...

**__Nie la Contest Nya__**


...syarat2 tuk contest nie...

1~macam biasa kenalah follow blog yg empunya contest nie.. (..done..)

2~taip entri mengenai contest ni..dan jangan lupa ambik banner di atas dan letakkan didalam entry tersebut..sidebar kan contest ni di blog anda..dan link kan ke blog ini!! (..done..)

3~korang mesti menghantar gambar kepunyaan korang sendiri..gambar tersebut mestilah ada ANDA bersama MEMBER-MEMBER ANDA...pose anda bebas.. (..done..)

4~korang mestilah membuat ayat yang paling simple tentang "kenapa anda join contest ni..
CONTOH:::saya join sebab suka_suki jee...
(..done..)

5~tag contest kepada 4 rakan blogger korang ye..
**__kak nanul__**
**__ennon eyeda__**
**__cik eize__**

**__iera__**
6~mencari seorang pemenang

7~tarikh tutup 25 feb 2011
-kalu nk join contest nie jom klik_


#########

**__Nie pic yg tuk Contest Nie__**



"sy join contest nie sebab:
dh lm tak join contest n xpnh menang pe2 contest so harap dptla menang kali nie
then yg plg penting...memoir ttg gbr d atas..sgt2 bermakna bg sy..i miz them so much...
"antara berjuta bintang...K..a.M.I adalah kejora yg menyinari hati nie.."


##########


2 comments:

amny said...

thnx join..

best of luck k..

btw,nice..(^^)

**__AkuStiKa__** said...

ur welcome my dear...tq sbb sd view..nice to meet you...mmmuaxx..(^,^)