Monday, March 12, 2012

....k.o.s.o.n.g....

Hdp kekdg indah..kekdg keindahan tue hnya sementara...hidup..hidup yg punyai pelbagai cabaran...hati nie meruntun sedey bila tgk mama menangis pg tue..yess...aku punya hati..aku punyai perasaan...hati nie mudah terasa bila mempersoalkan hal mama, ayah n adik...diaorg adalah nyawa aku..so bila ape yg terjadi membuat air mata mama jth ke bumi...aku sedey..aku hampa..kerna keadaan mampu mengubah segalanya dlm sekelip mata shj...ya Allah..aku kagum..aku bangga dgn ketabahan mama..kekuatan ayah..yg seniasa bersama mama...ya Allah..aku percaya stp yg berlaku ada sebabnya...Allah xkn menguji umatNYA melebihi kesabaran hambaNYA...aku hnya mampu berdoa..semoga segala kesulitan akn d permudahkan...AMIN...

......



MoTiF:-...hati nie sgt rindu pada arwah tok..Al-Fatihah tuk arwah tok

No comments: