Thursday, January 19, 2012

**__KeRNa Dia MeNguBaH HiDuPKu__**

bila belek2 blog nie...tetibe ht jd sebak..terlalu byk kedukaan dlm hdp nie tp semua tue dh berubah..Alhamdulillah.....tetiba aku tersenyum sendiri..diam tak diam sok 20 januari 2012..tarikh yg sgt bermakna buat aku n Mr. A..huhuhu..dua tahun yg lalu..segala2nya berubah wat kami..tuk pertama kali pada tarikh tue aku n Mr. A berjumpa..huhuhu..blind date katakan..huhu..seyes masing2 hnya knl melalui FB n tak pnh tgk muka msg2...pelik kn..tp mcm org ckp..kalu dh jodoh..takdir menemukan kami berdua...bkn pe...pas kami knl..msj2 dlm fb..then msj2 dlm hp...Mr. A decide nk jmp aku..then yg peliknya aku setuju nk jmp...sllnya ssh la aku nk jmp org yg aku baru knl..then tarikh 20 januari 2010..Mr. A dtg jmp aku kat johor..al-maklumla masa tue aku masih belajar lg kat UTHM...so kami decide jmp kat kluang..huhuhu..stesen keretapi kluang la jd saksi permulaan seribu satu lakaran kebahgiaan dalam hidup aku...yg best n simboliknya..Mr. A keje ngan KTM..leh plak first date kat stesen keretapi kluang..dh mcm filem hindustan plak aku rs..seyes...mn taknya..dh la tak pnh jmp..so aku pada masa tue kita terjah je..g jmp dia...tp tuela..kata hati tak pnh menipu..org pertama yg aku nmpk..ms turun keretapi sampai dr seremban..adalah Mr. A....siapa sangka kn...n st perkara yg aku takleh lupa..bila aku pnh tnya Mr. A..bila kali pertama dia jatuh cinta pada aku..then Mr. A jawab..kali pertama dia nmpk aku ms kat stesen keretapi kluang...n dia mmg dpt agak tue la aku...takdir penentu segalanya...takdir yg menemukan kami takdir juga yg dpt memisahkan kami..tetiba sedey plak..yupp sedey sbb..seblum knl Mr. A..byk sgt kedukaan dlm hdp nie..hnya Allah je tahu...tp Alhamdulillah..stp yg terjadi ada hikmahnya..i miz u so much abg...tq..sbb sll wat diri nie bhgia...tq sbb byk berusaha wat diri nie kembali tersenyum seperti dulu..tima kasih kerna byk bersabar ngan kerenah diri nie..tima kasih kerna sbr menanti tuk memiliki hati nie..tima kasih tuk semua pengorbanan selama nie..tak mampu diri nie balas..hnya Allah yg mampu membalas segalanya...moga segalanya d permudahkan untuk kita..n mg hbgn nie kn kekal abadi selamanya....n semoga tahun nie kn bw SINAR baru wat kita..AMIN..


"Ya Tuhanku, yang Maha Pemurah.....Beri kekuatan jua harapan
Membina diri yang lesu tak bermaya......Semaikan setulus kasih di jiwa
Ku pasrah kepadaMu......Kurniakanlah aku
Pasangan yang beriman....Bisa menemani aku
Supaya ku dan dia.....Dapat melayar bahtera
Ke muara cinta yang Engkau redhai..."

1 comment:

Anonymous said...

sweet lah akak....semoga hubungan akak dgn MR. A kekal hingga ke akhir hayat...cepat2 kawen tau... :)