Wednesday, February 25, 2009

**__HaRi Yg KaLuT BuaT Aku__**

hai...em lth nyer aku....hr nie mmg hr yg sgt kucar kacir n kacau bilau dlm hdp aku...tue la wat kj last minute nie la padahnyer....hehehe...nsb la mak n ayah aku tak bising...hehehehe...alhamdulillah semuanyer dh selmat...hehe..kalu korang nk tahu nie semua d sbbkan nk htr Borang tuk smbung blajar la...hehehe...dh 25thn pun aku tetap nk smbung belajar lagi tetap nk wat MASTER lagi...hehehe...xkawin la aku camtue...huhuhu...biarla...nie pengorbanan aku pada mak n ayah aku....diaorg dh ssh besarkan aku....nie la ms n bls jasa diaorg...tul x?????ntah dpt ntah tak permohonan sambung blajar aku tu...kalu dpt Alhamdulillah...sbb tue la cite2 aku pun selama nie...mcm2 kn dugaan aku...tp ape yg pasti semua yg jd nie ader hikmah nyer....Allah sygkan aku sbb tue aku d uji pebagai perkara...td ms kat dlm Office aku kat Penjara aku sempat bc satu buku nie...buku nie tul2 bg aku semangat tuk trskan hdp nie....

'Katakan secara diam2 ke dlm diri anda "Saya telah d takdirkan untuk dapat mengatasi stp keadaan yg dtg ke hadapan saya'

'Dari semua kata sedih yg keluar dari mlut @ pena, maka inilah yg plg menyedihkan, mungkin mmg bergitu...'

p/s: kekdg cam terasa mencari sesuatu kehilangan yg tiada penghujungnya.....mungkin nie takdir CINTA buat diriku....

No comments: