Monday, February 23, 2009

**__SeLaMaT PeNgaNTiN BaRu__**


hehehe...entry kali nie aku nk cite pasal majlis perkahwinan sepupu aku kat Kem Wardiburn....petang jumaat aku ngan rombongan geng YEOB(kejor yeob kejor..) bertolak dr perak ke kl.....kul 8 mlm smpai kl...mula2 engat leh sampai awal p clap jln plak..hehehe almaklumla...kami semua kn geng YEOB...bile dh masuk jln k.l mula la lupa itu ini...lgpun jln kat k.l byk berubah...pusing punya pusing..alih2 pakcik aku g berhenti btl2 dpn pintu Batu caves..hehehehe...rupa2nya pakcik aku nk tnya jln..wat gempak jer...dlm duk cari 2 tue last2 pas dkt sejam kami smpai d tempat yg d tuju...kami semua bermalam kat kem Kor Polis Tentera...bila masuk bilik..perh besau nyer umah....ader byk plak bilik..hehehe..nie semua jasa pakcik aku...(tq wakwak...)kami bermalam kat ctue...sok pg plak kami sarapan pg kat umah then prepare tuk g wedding akak sepupu aku....erm cam biasa..aku sll ikt tema...sbnr2nya aku tak tahu tema hr nie gold n coklat..hehehehe tetibe bile masuk dwn baru aku perasaan color baju aku ikt tema plak..hehehehe....mkn ok..not bad..sedap la gak...but aku cam biasa la mn mkn nasi minyak so nasi putih jerla...meriah gak majlis tue...dpt gak jmp sedara belah arwah datuk aku...hehehehe...suke sgt....lastly aku terlupa plak...aku nk ucapkan selamat pengantin baru kat kak Diana & abg suhaimi..mg kekal selamanya...AMIN...

p/s: kebahgiaan adalah milik abadi setiap insan..tanpa kebahgiaan hdp umpama mengejar bayang-bayang...semakin d kejar semakin jauh...

1 comment:

IEYNA said...

blog miera ader perubahan.... :)nice...

masukkn entry bebanyak k...