Monday, February 9, 2009

**__SuRaTaN @ KeBeTuLaN__**

Dah lm aku xtulis blog...ms membataskan aku skrg..hehehehe...
hehehe..kat entry dl aku ader ckp kn nk upload gbr student yg
aku ajar..kat entry kali nie aku ltk gbr2 diaorg kat bwh nie
hehehe..nie la kj aku skrg..mengajar...hik..hik..sbnrnya nie mmg
cita2 aku..last2 terlaksana gak...
mcm2 aku bljr kat dlm nie..mengubah pandangan aku pada kehidupan nie...
aku bersyukur sgt n bahgia ngan kehidupan aku sekarang...biarpun
mcm2 dugaan dlm hdp aku...
tp nie semua wat diri aku lbh matang...sedar xsedar dh hampir
dua minggu aku mengajar
kat sekolah intergriti nie...kekdg aku xterpk pun kn dpt ngajar
kat dlm nie...byk yg aku blajar kat dlm...mcm2 ragam aku tgk...
tp ape yg penting..aku best ajar diaorg..biarpun diaorg nie
banduan kat dlm nie..tp aku pcya...kehidupan di dlm nie byk
mengubah pandangan diaorg...kesilapan dulu d jdkan pengajaran bg diaorg....
bila kali pertama aku mengajar..berdebar gak..yelah..
student2 aku bkn calang2 student...masing2 ader karektor
masing2..but aku mmg suka cabaran...
hehehehehe...diam xdiam dh dkt dua minggu aku ngajar kat dlm nie...
Allhamdulillah...aku hapy sgt..hapy sbb student2 aku
bg aku tue la student terbaik aku..bg aku ms lampau diaorg adalah sejarah...
hari nie n sok adalah harapan buat diaorg..semalam
salah seorg student aku...akan d bebas...nmpk sgt kat
muka dier..dier hapy sgt yelah
dh setahun dier kat dlm nie..aku pun hapy..sbb aku suke tgk student2 aku hapy..
bg aku tuela penawar hati aku...hikhik..(kang kalu k.nanul
bc sure dier ckp "ayat k.mira memang jiwang" hik..hik..)
aku hrp sgt pasnie diaorang kn jd org berguna..erm k la cukupla entry aku kali nie...
next time kite jmp lagi k...

p/s:- kekdg terasa pnt mengimpikan sebuah kebahgiaan...seperti mengejar bayang2..
semakin d kejar semakin jauh..semakin d impi semakin SEPI... :(




**__nie la lab komputer tmpt aku ngajar diaorg__**

No comments: