Monday, June 15, 2009

**__BiLa KoMPaNg Di Palu(^,^)__**

huhuhu....menarikkn tajuk kat atas nie...huhu..walaupun cuti sekolah br je hbs...aku baru berkesempatan tuk coretkan sesuatu di dalam blog kesygan aku nieh...heheheh...biasala sepanjang cuti sekolah nie aku mmg bz...nape erk aku bz???adakah aku yg kawin....huhuhu...nm pun ct sekolah so byk la kenduri kawin...jemputannya mak aii byk tue...setakat mampu aku kn penuhi undangan tue...huhuhu....JoM LaYan ReNTeTaN MajLis Kawin Ms Cuti SeKoLaH Hr. TuE:-

erm first sekali 31hb Mei....kenduri membe baik aku ms aku kat sekolah teknik dulu...ayu nm di beri....hahaha...tak sangka tul dier kn kawin dl...mn tak nya...si mekyu nie garangnya...kalahkan mawas jadian..(oopss....nie angkara terpengaruh ngan cite Zati&SiMawas la nie....) erm but dlm garang2 ayu tue...ada gak jejaka yg mampu tundukkn kegarangan ayu nie....nie la d namakan jodoh kn...huhuhu....


erm pastue...7hb Jun....kenduri kawin my very2 best friends in the world...aceh nie nmnye ngampu....hahahaha....erm ms tarikh tue aku mmg cbuk...mn taknya...bile jd pengapit...perasaan gugup tue lebih dr pengantin...aceh...ayat aku...huhuhu....kwn aku nie nm ms kat sekolah kitaorg semua pggil dia abot...hehehe....sbb muka dia mcm penyanyi abot kot...nie semua angkara cikgu aku waktu sek. men dulu la nie....kwn aku abot nie kawin ngan senior sekolah kitaorg gak....erm punyala st sekolah dulu dr form 1 -5....abg zainie nie tak nmpk ke abot...last2....thn lepas perkenalan diaorg kat langkawi...pastue bermulala bibit2 cinta dlm ht...tp seyes aku ckp...abot ngan abg zaini nie mmg pasangan yg sehati sejiwa la...aceh2...huhuhu...aku pun tumpang happy gak..erm keesokkn hrnya pulak, 8hb Jun...aku jd pengapit lagi tuk majlis kat umah abg zainie...hehehehe...nk gak gila glamor beb...hehehe...d sbbkn aku jd pengapit pengantin tuk kedua2 hari tue...so mmgla gbr kat camera aku tak byk...tp ader la gak aku curi2 bluetooth ngan membe aku...hehehehe...




erm uwaa....semua membe2 baik aku kawin....uwaa...nanti aku nk lepak ngan sape....nk kuar tgk wyg ngan sape....huhuhu...tp aku sempat gak mintak izin abg zaini tuk ajak abot kuar...hehehe...(jgn mare abg zaini....mira bwk g shoping2 je....) erm....ms2 nie la wat aku terfikir...semua kwn2 aku dh kawin...dh bertunang...tp aku????tetibe teringat kata aida..."kak...stp dr kite dh d ciptakan ADAM tuk kite....cuma belum tiba msnya lg tuk kite jmp tulang rusuk yg d ciptakan tuk kite...." dlm tue kata2 aida tue...tp aku percaya stp yg terjadi telah d takdirkan....so aku kena happy dgn hdp aku skrg...may be aku tak punyai CINTA dlm hdp aku sekarang...tp aku punya keluarga yg menyayanggi aku tanpa jemu....sentiasa sokong aku....huhuhu...so aku kena la bersyukur kn....huhuhu...dh pjg benar aku melalut hr nie...Adios..
(^_^)


p/s:-aku suka sgt kat hantaran kek cok kat atas tue...cantik sgt...huhuhu...aku tgk pun dh tak sggp nk mkn...mn tak nya...cantiknya kek tue...hehehehe.....(tetibe nk request kat aida...'aida kek hr jd akk bln 8 nie...akk nk kek camnie erk...')

No comments: