Wednesday, June 24, 2009

**__Aku RiNdU PaDa KenaNGaN iTu__**

jam kat lappy aku nie dh nk kul 2pg...mata nie tak ngantuk2 lagi..nape erk....
sbb aku rindu pada arwah abg haizal.."pa..ma rindu sgt2 kat pa"...aduh...nape nie mira..tabahkan hatimu k..tak tahu nape hr nie hati aku cukup rindu pada arwah..tmbah2 bile bc msj2 arwah dlm hp aku nie..tue la kenangan yg de...tak sggup aku nk pdm kenangan tue...erm tetbe teringat...arwah sll kn nyanyikan kat aku..kalu aku ckp aku sedih...tp mlm nie aku sedih...sedih sgt...sape nk nyanyikan tuk aku...YA ALLAH tabahkn ht hamba mu nie....ishh..smbil tulis nie air mata dh ngalir dgn derasnya...nape aku rs sgt arwah cam dekat je kat dlm hati aku...may be sbb cuma arwah je yg fhm diri aku..yg tahu sape aku...aku syg sgt2 kat dier....tmbah2 bila kenangkn bln 8 nie aku nk konvo...erm lg la wat aku sdih...sbb nie la st2 nyer hajat arwah..nk tgk aku konvo...'Ma..kalu pjg umo pa...pa akan dtg waktu ma konvo nanti erk...' sgt2 rindu la...tak tahu nape nie.....Ya Allah hambaMu nie masih mencari kekuatan...bln 7 nie genapla setahun arwah pergi tgglkn aku...aku tetibe jd sadis nie sbb aku g rajin bukak video2 yg aku wat tuk arwah...3 hari sebelum arwah meninggal..aku dh poskn pun cd tue...cuma arwah tak smpt nk tgk pe yg der dlm cd tue...dlm cd tue ader segala curahan hati + kasih syg aku...tp syg arwah tak smpt tgk...Ya Allah...tempatkan Arwah Abg. Haizal d tempat org2 beriman....n Kuatkan hati hambaMu nie tuk hadapi semua nie....sesungguh CINTA yg pnh hadir dlm diri aku nie..benar2 membuat diri nie bahgia...n rs di syangi.....(^_^)

......Al-Fatihah tuk arwah abg. haizal.....

2 comments:

EyEdA said...

dlm hati ada cinta...
igt itu..
pasti kita akn rse lebih tenang..
ssungguhnya cinta itu bisa m'buat kita t'syum wlupun tnpe dia di sisi..
(^_^)

Anem Arnamee said...

Salam ziarah:)

ringkas jer, tapi sayu je baca.
rindu tu memg anugerah yg terindakan?
kerana kerinduan sentiasa bersama kita:)

sabar selalu.
ingat yg indah2 ya:)

dugaan itu dari ALLAh.

p/s: ada entri kawan saya (entri lame yg hampir sama pengisinnya - sini:

http://misspinkylady.blogspot.com/2008/01/sejarah-hidup-yang-kekal-dan-xakan.html