Wednesday, June 10, 2009

**__SyuRGa CinTa__**


**__Al- Fatihah untuk Arwah Abg. Haizal__**



1. Apakah hubungan awak dengan dia?
**..sahabat + kekasih = k.syg...**

2. 5 impression terhadap dia?
*sgt keras kepala n degil
*kekdg ader la ckt panas baran...tp sng nk pujuk hati dIA.
*baik,memahami n sentiasa amik berat
*sll wat aku gelak bila aku sedih...
*sgt suke bile tgk dier tersenyum...

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?
kehadirannya dlm hidup aku..biarpun sekejap tp membawa makna yg amat dalam dlm hdp aku...

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
cinta tak perlu d ungkap...cukupla sekadar tersimpan di dalam hati...(aku sedar skrg nape DIA sll ckp benda nie kat aku...sbb sampai ke hr nie aku msh simpan CINTA tue dlm ht nie)

5. Kalau dia kekasih awak, awak akan..
akn hargai setiap saat yg aku ada tuk bersamanya n aku janji kn membahgiakan DIA(andai ms mampu berputar seperti dulu....)

6. Kalau dia jadi musuh awak, awak akan..
bg aku selamanya dia BUKAN musuh aku...

7. Kalau dia kekasih awak, dia perlu improve dalam..
bg aku...'kau begitu SEMPURNA' hehehe cam lagu sempurna tue...

8. Kalau dia jadi musuh awak, mungkin kerana...
x mgkin ia akan berlaku...

9. Overall impression ttg dia.
sgt menyayanggi diri nie even hingga nafas terakhir...

10. The most desirable thing to do to her/him.
bagi aku selama dua thn setengah aku bersama arwah...aku rs bahgia sgt,,biarpun mmcm2 dugaan yg melanda tp nie semua menguatkan lagi cinta dlm ht nie...biarpun skrg DIA telah pergi tp k.syg nie tetap kekal dlm ht nie..."pa...ma rindukan pa...rindu sgt..."

11. Apakah awak rasa tentang pandangan orang terhadap awak?
erm...aku nie suka mengalah kot...

12. The character of you for yourself?
nmpk je cam tabah tp sebnarnya dlm ht nie sgt2 rapuh..

13. On contrary, the character you hate about you?
suka jg ht org lain even ht sendiri aku tak jg...

14. The most ideal person you want to be with?
org dpt tima buruk baik diri aku n akan menyayanggi diri aku lebih dari segalanya...hehehe...blh ke camnie???

15. For people who like you, tell something about them.
sy pun sgt suka pd anda...(^,^)

16. Ten people you tag:
semua yg de dlm list kat list blog aku tue...blh kn lbih dr sepuluh..huhuhu...

2 comments:

EyEdA said...

kt blog sy de music video bru
sile download k..

EyEdA said...

cinta itu suci; membara seperti matahari, tp jgn biarkan bara itu menjadi api, krn ia akan membakar diri sendiri...