Tuesday, July 28, 2009

**__KeRiNdUaN NiE__**

**__BiCaRa Pd HaTi__**

erm...dh lm rs nya kn aku tak update ape2...minggu nie aku sgt bz...ngan nk submit xsimentnya lagi...ngan otak aku dh tepu ngan jurnal2 yg aku kena ngadap tiap2 hari...hehehhehe...mmg bz la life aku nie...hehhehhe...erm 27 hb Julai...genap setahun arwah pergi...sgt2..terasa kehilangannya...lagi dua minggu aku kn konvokesyen...sgt2 mendambakan n merindukan senyum tawanya...jap je kn ms berlalu..jap jer..setahun dh berlalu hdp nie tanpa arwah...kekdg pengalaman nie semua wat aku terfikir..ape yg berlaku dh wat diri nie semakin matang tuk hadapi kehidupan nie...sedih...hampa...suka...tawa...semua pnh ku rasa...aceh ayat aku...tak tahan tue...erm tp kata pensyarah psikologi ptg td bnr2 wat aku terfikir...ms umo aku skrg adalah ms sesuai tuk mencari n mempunyai pasangan..n bila soklan tue sampai kat aku...aku jd kaku..erm..kekdg terfikir gak...aku berhak tuk bahgia seperti org lain..cuma takdir blm berpihak bg aku...erm tp aku hapy..sbb hdp aku umpama pelangi yg hadir setelah hujan....mampu mencerikan hdp org lain...tue dh wat aku bahgia sbnr2nya...dlm erti kata lain...biarla jd seperti lilin..yg membakar diri tuk memberi kebahgiaan pd org lain...aku bertuah tuk alami semua nie...TQ to Sis aku yg cute...Aida..hehehhe..dier dh wat banner baru tuk blog aku...sgt sinonim ngan jiwa aku...i like BiRu....hehehehe..k la...pe2 pun hdp nie mesti bermula ngan senyuman...

No comments: