Monday, July 13, 2009

**__Saat-saat Terindah__**

salam pembuka bicara..huhuhu..dh lm bonar aku tak jengah blog nie kn..huhu...aku sgt2 la bz..kalahkan PM tue keBZan aku nieh..huhuhu..biasala skrg nie dh mula chapter terbaru dlm hdp aku...senyum..senyum..huhuhu...skrg hdp aku pg2 kena bermula ngan senyuman..hehehehhe...erm hr nie aku dh dpt surat konvo yg ayah aku poskan dr kedah...hehehhe..syoknya...bln dpn dh nk konvo...hehehehhe...suka sgt2...TQ pada ifa(nie roomate baru aku yg cute mute...cantik org...) sbb aku guna alamat supervisor ifa tuk pos surat konvo tue..hehehhe...erm aku rs best sgt sbb dpt roomate cam dier...sbb pe..sbb aku der teman berborak...kekdg tue smpai tgh mlm kami borak...hahaha...(ifa...cian ifa ,akk sll suh ifa teman akk sembang kn...akk tahu ifa syg akk...)hehehheehe...sure pasnie ifa kn belanja akk kn...hehehhe...senyum..senyum...hehehe..k la korang layan lagu baru kat blog aku..lagu nie sgt bermakna bg aku...hayatila k...adios...

Align Center
Saat kau hadir dalam hidupku terasa indah
Hanya bayangmu menyentuh jiwa, temani sepi
Kini semua cintamu telah pergi
Meninggalkan diriku dalam kehampaan sendiri

Waktu terus berjalan dan memberi perih di hati
Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
kuingin kembali, oOOo kuingin kembali

Hanya rindu yang aku dapatkan, bukan cintamu
Meski kini kau tak mencintai diriku lagi
Kini baru aku menyadari
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
Kuingin kembali...



**__SenYuM2__**

3 comments:

Anem Arnamee said...

Salam akk cmey^^

ihik.
mulaikan ari dgn senyuman ea- indah:)

semoga akk melalui ari dgn lebi bahagia seterusnya. selamat berkonvo ea nanti.
kirimsalam roomate tu. (cntik? pic ade?;p)

guro jer.lalala.
smile^^

IEYNA said...

mana pict roomate tu...best dpt kwn baru yg baik ati kan (^_^)....

kite jumpa konvo nnti k...

EyEdA said...

cantek tudung??
ni ke yg akk amek ritu??