Sunday, July 19, 2009

**__MerindukanMu (,") (,'')__**


**__R.I.N.D.U__**
tetibe je terasa sedih..kesedihan n kerinduan dulu dtg kembali....andai ms mampu berputar..
kn ku ubah perjalanan cerita nie...segala nya berlalu ngan pantas...aku engat aku dh kuat tuk lpkn kenangan lalu
tp ape yg aku ingin lpkn tue la makin kuat d hati nie...perasaan n hati aku msh mcm dl..masih menyayangi dirinya seperti dl..
n may be nie tuk selamanya.,...mcm2 kn dugaan aku...aku engat pas arwah aku tak mungkin kn jth CINTA lg..tp kehadirannya tlh
membuka pintu ht nie...syg kehadirannya cuma sekejap..tp membawa mkna yg dlm dlm hdp nie...
aku sygkn dier..sbb dirinya terlalu istimewa bgku...aku sedih..sedih sbb terpaksa berjauhan n memilih jln nie...
aku tahu jauh d dlm ht dia...dia msh menyayangi diri nie...cara dier memandang diri nie..cara dier melihat mata nie...k.syg tue msh ader dlm ht nie..
mcm lagu 'Terlanjur Cinta' tue..cuma keadaan tak membenarkan kami bersama...
andai aku mampu mengubah segalanya..aku mahu hdp bersamanya...bahgia bersamanya...aku rindu pada kenangan bersamanya...
TQ sbb sd bwk kebahgiaan dlm diri nie...aku syg dia..slmanya syg nie ttp ader d hati nie...selama-lamanya...

.....Mr. Y.....

"Saat aku tertawa diatas semua
Saat aku menangisi kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
Dengarkanlah aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang....."


1 comment:

EyEdA said...

sy juge rindukn dier..