Saturday, December 31, 2011

**__salam tahun baru__**

Diam tak diam dh berlalu 2011...selamat datang 2012...tahun baru azam baru..huhuhu...semua org pasti kn ada azam tuk tahun baru nie??aku..yup mmg ada byk azam tahun baru..biarla rahsia dlam lipatan hati aku nieh...tahun 2011..ramai my best buddy bertukar status...huhuhu...agaknya..tggl aku sorang je mkot msh memegang status lama lg..hahahha...ramai gak yg tnya...kerja dh kerja bila lg nk kawin...yess...sape tak nk kawin...cuma perancangan tuk tue memerlukanpengorbanan yg byk...aku cuma mampu mendoakan yg terbaik yuk aku n mr. A....pg2 tahun baru nie bgn2 je tgk hp terus buat aku tersenyum bila bc msj mr. A...moga segalanya d permudahkan tuk kita berdua...doakan erk kwn2...aku jugak mendoakan kebahgiaan kwn2 aku...tahun baru cabran pun baru..biarpun baru genap 6 bulan aku mengajar..tahun 2012 byk task yg menanti...cabaran tuk tahun 2012...tahun nie aku kn ngajar subjek baru...aku kn ajar SEJARAH...huhuhuhu...aku pun rs cam tak cy je dpt subjek tue....subjek lain cam biasala subjek Kemahiran Hidup...tp kali nie aku pgg KH-PK...erm..d tambah ngan tugasan sampingan lagi..huhuhu..dh rasa power women dh..hahahahaha...sape ckp tugas cikgu nie sng..cikgu bukan ngajar je setiap ms..mcm2 kerja kena wat....so kalu de org ckp kerja cikgu nie senang nk je aku suh dia gantikan tempat aku tuk seminggu pun cukup...pe2pun...aku harap tahun 2012 kn bw seribu satu kebahgiaan tuk tahun nieh..mn tahu tahun nie aku kn bertukar statsus..jeng..jeng...kita tggu n lihat...

1 comment:

syim said...

kak mira i nk tkar status gk tp xde yg sudi uhuk3