Wednesday, September 10, 2008

**__LoNeLy No MoRe__**

erm..pagi nie tetibe je rs nk tulis blog nie..hehehehehe..erm..tggl lagi 2 bulan aku kn praktikal kat cnie..jap jer kn ms berlalu..huhuhu..sistem pun masih tak siap lagi..huhuhu..erm..pagi nie aku pas solat subuh..aku bc yasin..erm tetibe teringat kat arwah...erm..dah sebulan lebih arwah pergi..tp bg aku cam semalm je aku dgr gelak tawa arwah..erm aku engat aku leh tima dh semua nie..tp ternyata..jauh di dalam sudut hati aku....aku terlalu rindukan arwah....erm nie semua wat aku terfkr..aderkah lagi CiNTa lain yg akan hadir dlm hidup aku..erm.ntahla..cam aida ckp.."satu hari nanti..akan ader seseorg yg memang di takdirkan untuk kite..kak..."..kekadang kata2 tue la jd pegangan aku sekarang...jiwa aku rs kosong sgt...tp aku sedar..byk lagi insan yg msh ader d cc aku..aku ader mama n ayah..adik...dan membe2 yg tak pnh jemu bg support kat aku..n to abg syahrul...abg byk watkan hidup mira KeMBaLi dipenuhi dgn sejuta senyuman...thank semua..jasa korang sampai bile2 pun aku tak dpt bls...aku syg korang semua...

1 comment:

++wanFaDhilaH++ said...

++hidup mesti diteruskan mira..rmai lg org disekeliling yg nak tgk kite bahagia..so jgn sedih dgn ape yg berlaku..yg penting semangat mesti kuat..:)