Monday, September 8, 2008

__SeBuaH CoReTaN___


Warkah Sebuah Hati yg sepi


"Pa...di saat pa dikebumikan ma tak dpt bersama pa..ma nk saat g melawat pusara pa..ma nk peluk pusara tue..ma nk pa tahu..ma sygkan pa..ma rindu sgt kat pa..ma nk sgt ckp kat pa..ma syg sgt2 kat pa...pa...ma sll ckp n mare pa..nape pa tak pnh ckp pa sygkan ma..nape pa tak pnh rindukan ma..skrg baru ma tahu..btl kata pa..syg n cinta tue tak perlu di ungkap atau diucap..cukupla sekadar d hati...skrg baru ma fhm nape pa ckp camtue..sbb pa tahu st hari nanti pa kn tinggalkan ma sorang2 kan??? n tak mungkin pa akan ungkap syg n cinta tue kalu pa ader jauh sgt dr ma..cukupla sekadar d hati..n ape yg pasti CINTA tue tetap ade dlm hati ma...pa..ma tahu..waktu ma jg pa mlm tue kat wad..pa mesti engat ma tdo kan..ms pa selimutkan ma..ms tue pa ader ckp kat ma"ma..org sakit mcm pa nie..sll susahkan ma.."pa ma tak pnh anggap pa susahkan ma..ma sygkan pa..susah senang ma nk kita tanggung bersama..pa..nape pa pergi..jauh dari ma..ma engat lagi..pa sll ckp kalu ape2 jd kat pa..pa nk ma teruskan hdp ma..tp pa..pa dh janji..pa dh janji nk teman ma waktu ma konvo nanti..pa..pa byk sgt bantu ma..pa byk bg sokongan pada ma..ma tak mampu genggam ijazah nie tanpa sokongan dr pa..pa..ma rs rindu sgt..sebab tue ma tulis surat nie..tuk pa..tp pa jauh..ma tak tahu nk anto kat mn surat nie...ma rindu sgt kat pa... "

erm...aku tak tahu nk luah kat sape..so aku tulis la dlm nie..erm..skrg aku mula belajar tuk hargai setiap detik bersama2 org yg aku syg..tue je..sbb kehilangan yg aku rs skrg..btl2 menyakitkan...tapi tue la...mcm cik eize ckp.."Allah menguji kite sbb Allah sygkan kite.." nie la pegangan aku sekarang..thank cik eize..cik byk sgt bantu sy...

2 comments:

ira said...

sian kak long...
tapi x per.. mesti ada hikmahnyer...
mesti Allah dah aturkan yang lebih baik dalam hidup kak long... sabar jer la...

IEYNA said...

sume ni dh ditentukan oleh ALLAH S.W.T...sabar k...