Saturday, September 20, 2008

**__SaNDaRaN HaTi__**

erm..pg nie aku masuk ofice trs aku view blog aku..tul kata k.ina..nape asyik sedih je...erm ntahla..aku sendiri tak pasti..ape sbnrnya ku cari..ape sebenarnya ku dambakan selama nie..bkn nye kebahgiaan tue takder..cuma..aku masih memandang kamar kesedihan yg selama nie bertahta d hati..aku rs aku byk sshkan insan2 yg aku syg...kekuatan yg ader pada aku skrg adalah mama, ayah n adik...aku cb kuat..aku cb tuk tabah..aku cuba tuk lupkan kesedihan tue..tapi..aku tak terdaya......nape semua nie perlu aku tempuh..perlu aku lalui..kekdg aku rs jeles bile tgk kebahgiaan org lain n sll terfkr..."tak layak ke aku tuk dpt kebahgiaan tue....Ya Allah..berikan kekuatan tuk hamba mu nie...tuk tabah hadapi segalanya..." saat mcm nie wat kan hati aku teringatkan arwah...pilu..sedih..semua tue dah jd sebati ngan hdp aku skrg..ms je yg dpt merawat segalanya...semua nie wat aku teringat msj2 aida mlm td..."kak..xslh kalu akak bagi peluang kn kak..beri sedikit ruang dlm hati akak utk terima kebahgiaan yg hdr dlm hdp akak skrg..."..aku bkn tak nk tima kebahgiaan tue..aku kn cb cuma..aku takut..aku takut..aku takut kehilangan kebahgiaan tue lagi....DIA mampu wat hdp aku tersenyum skrg..DIA kembalikan kebahgiaan tue dlm hdp aku....cuma semua nie perlukan ms...aku takut kehilangan lagi..n d saat aku tahu mlm tue DIA xsident..aku rs sedih sgt..aku mula sedar aku dh bg sedikit ruang dlm hati nie tuk DIA...n aku harap tuela kebahgiaan yg aku cari2 selama nie...

2 comments:

IEYNA said...

miera, amik kad raye kat page akak k...

++wanFaDhilaH++ said...

salam miera..ade kad raye utk ko..amik kat page aku yea..