Monday, September 8, 2008

MiZ ThiS MoMeNt...



nie la tuan empunya kasut PeLaNgi Kat BawaH Tue..huhuhu...Nie La Cik NoR AmiZuL FaZuRa....hehehehe..ms nie kami ader kat empangan pedu..mancing kat sane..huhuhu..nie la MoMeNt yg paling Best Dlm Hidup aku..blh gak aku tenangkan fkrn aku nie..JiWa KaCau bak kata org..huhuhu..thank erk tuk semua..sbb bile dgn ampa semua..org rs kesedihan tue hlg sedikit demi sedikit....



erm..cantik kan kasut selipar nie..This SeLiPaR is belong to Cik Nor Amizul Fazura..hehehehehe..promot ckt...nie MiZun Kena Kasi komisyen nie..erm warna kasut selipar nie cam pelangi...biarkan keindahan yg hadir hanya sementara..tp ia kekal d hati selamanya..aceh2 ayat...



Al-KiSah....bermula la satu citer..hehehehe...nie gbr udy yg teringin sgt nk mancing ikan ToMaN hari tue..tp hasilnye..hehehehe..cuma kami2 yg tahu..Cayalah udy.."Nanti aku Roger ToMan aku"..aku kat ctue cuma jadi pemerhati je...kot2 la impian udy jadi kenyataan...huhuhuhu..





erm..unik kan gbr nie..nie la satu2nya hero k.bainun + MeOW....hehehe..comey kn..dua2 nie comey...kan..hehehe..aku suka bangat gambar nie..to K.bainun..thank u sbb jd CheF tuk kami hari tue..hehehehehe...sedap sgt...hehehehehe...




erm..chedapnyer..nie la breakfast kami kat Muda Resort hr tue..huhuhu...mizun n k.bainun yg wat..hehehehehe..lp plak cik wan pun aderwat gak..hehehehehe..sory cik wan lp nk mention nama td..huhuhuhu..chedap oooo...cam mizun sll ckp.."mak mi nyer..."..huhuhu..best sgt ms nie..dpt mkn ramai....





Huhu..nie la first time aku g mancing....miz this moment so much..hehehehehe..almaklumla..mn pnh g mancing b4 nie..so bila dpt sekor ikan pun..rs cam hapy dpt seribu ikan..hikhik..wat lawak plak..huhu..tp nie la pengalaman plg best pnh aku ade..huhu...."Ikan Di Laut AsaM Di Darat Dalam PeRiuk Bersatu Jua"...



No comments: