Thursday, March 26, 2009

**__AnDai ItU TaKDiRNyA__**

nape erk tajuk entry aku kali nie camnie...erm kekdg aku pasrah dgn pencaturan hdp aku skrg...kekdg aku rs cam aku tak berhak tuk bahgia...untuk kesekian kalinyer..bila hati nie d buka...utk kesekian kali nye aku d uji lagi...kekdg aku terpk..aku tak berhak tuk bahgia ke???dh mcm2 aku hadapi...st persatu aku d uji...hati nie dh terlalu keras tuk mengalirkan air mata..sedih..sebak..semua ader dlm hati nie..tp ape daya aku...aku sekadar mampu berdoa..mg hari2 mendatang menjanjikan kekuatan tuk aku hadapi semua nie...mesti korang pun dh muak kn dgr cite aku..asyik2 sedih je...bkn simpati aku minta..cuma sekadar coretan..coretan yg mampu menguatkan diri nie tuk tima kenyataan nie..kat blog nie je mampu aku luah...aku tak nk mama sedih kaluaku luah semua nie pd dier..dier dh la tak bape chat...takpe ma k.long janji k.long kn kuat..k.long kn tabah tuk hadapi semua nie...k.long masih ader mama..masih ader ayah..masih ader adik...masih ader org sygkan aku....buat SESEORG..mungkin bkn jdh kite...mungkin ape yg jd ader hikmahnye..mungkin nie takdir jln hdp kite..cinta dtg n pergi..cinta memerlukan pengorbanan..n ini PENGORBANAN diri nie tuk kesekian kalinyer melepaskan SESEORG pergi selamanya......YA ALLAH kuatkan hati nie..TABAHkn hati hambamu nie...AMIN



No comments: