Sunday, March 29, 2009

**__Situasi sekarang :- (^_^)__**

hai..erm nape erk..tetiba aku nk tulis sajak..lm xtulis..aku capai pen n kertas..so terhasilla sajak yg kat bwh nie..erm mungkin nie perasaan aku skrg nie..ntahla..kekdg nie la cara tuk aku luah ape yg terpendam d hati nie...ape yg jd nie byk mengajar aku...kekdg aku terlalu penat tuk menjaga hati semua org...sedangkan tiada sorang pun pedulikan hati ku nie...mungkin setiap yg terjadi ader hikmahnye...mungkin nie terbaik tuk semua...aku tahu..aku dan DIA perlu berkorban CINTA nie demi kebahgiaan org lain...demi melihat setiap org bahgia..biarpun KAMI kecewa...kerna...CINTA KITa kn tetap terus mekar d hati KITA...biarpun ku tahu jauh d sudut HATI DIA..DIA sedih melihat AKU sedih...aku berjanji..mulai saat nie...DIA takkn melihat lagi air mata nie mengalir lagi...Ya ALLAH kuatkan Hati KAMI tuk hadapi semua nie...AMIN

Lakaran nukilan bermain di hati...
kesepian membungkam jiwa..
Hati ini sedih...
hati nie pilu...
andai masa mampu mengubah...
kan ku kait sulaman kebahagiaan
yg bercerai kini...
menjadi sebuah cantuman memori terindah...
TUHAN..
Berikan aku CINTA..
Berikan aku BAHAGIA..
tabahkan hati ini...
tuk ku teruskan pencarian ini...
penantian cinta ini...
ANDAI ITU TAKDIRNYA....
perpisahan tanpa kerelaan...
kelukaan melingkari kebahagiaan...
kn menjadi sebuah potret kenangan...
potret sebuah kebahgiaan dalam kelukaan.....

**__AnDaI Itu TakDiRNya__**

No comments: