Tuesday, March 24, 2009

**__DeStiNaSi CiNTa__**

huhuhu...lama gak aku tak tulis blog...almaklumla...aku bz ckt minggu lps...hehehe..bz nape erk???aku turun jhr baru2 nie..so kena berjauhan la dgn broadband kesygan..ms membataskan aku tuk tulis blog ms kat sane...cam ikt kuliah plak kn..yelah...bz uruskan 'SESUATU'..
hehehehe satu hr nanti aku kn ckp ttg 'SESUATU' tue k....erm aku gerak g jhr selasa mlm...smpai sane kul 6 pg camtue..pastue g umah sewa adik2 kesygan aku
yg cute lagi baik hati ( tq bey, shaz, aini, olie n julie....sbb bg k.long numpang kat umah korang...hehehehe..nanti konvo k.long belanja kek coklat tue lagi k...)
erm..aku melepak kat "Royal Creek" dkt 3 hari..hr jumaat aku g JB..hehehe...jln2 kat JB..hehehe..TQ to Mr. Y...sbb sd bwk jln2 kat JB..hehehe ms belajar kat UTHM dl
tak berpeluang sgt nk jln2 kat JB..kali nie bile dh der peluang...aku tak lpskan la..kul 8 mlm aku sampai kat JB...MR. Y amik aku(sory MR. Y sbb org dier lmbat g main badminton mlm tue)
.. n htr aku kat umah mak n ayah ZAI (TQ Zai bg aku numpang umah ko...) hehehe..best sgt...dpt g berkelah kat Tanjung Balau..pastue g mancing udang galah kat Sungai Johor...
hehehehe...citer pasal mancing nie..niela merupakan pengalaman pertama aku..yelah sll g mancing ikan..kali nie MR. Y bwk aku g mancing udang galah..
hehehe...cian MR. Y basah kuyup ngan peluh cari umpan cacing smata2 nk buktikan kat ku yg kat sungai tue ader udang galah...hehehe..dlm kepala otak aku nie
tak terlintas plak yg aku kn dpt mancing udang galah...hehehe...kalu xslh aku hampir stgh jam tggu....dpt gak kami tangkap sekor udang galah
(hehehe sbnrnya bkn kami tp MR. Y yg tangkap nk harap aku..thn depan pun xsure kn dpt) mak aii..besar nyer udang tue...yg aku sonok sgt..tgk MR. Y tersenyum puas...
hehehe aku plak klah kali nie..mmg tul dlm sungai tue ader udang galah..hehehe..best sgt...xsangka plak ader pengalaman macam nieh..huhuhu...
(hehehehe..Mr. Y ckp nk simpan udang tue dlm aquarium kat umah dier...n nk namekan udang tue 'amira Bam'..ader plak kn...bg la nm labu ke labi ke..hehehe ke ctu plak aku)
tp tue la jap je kami g mancing memandang petang tue aku dh kena balik BP...erm..ptg tue plak hjn lebat..hbs basah kuyup aku n MR. Y..hehehe cam dlm filem hindustan plak..hehehe..erm kat bwh nie ader la gbr ms aku g Jb hr tue..korang lyn la erk..hehehe..




**__Mr. Y__**


**__PanTai TanJuNg BaLau__**



p/s:- to Mr. Y tq byk2 sbb bwk org g jln2 kat JB...hehehe..jln2 kat pantai tanjung balau n g mancing kat Sg. Johor...
nanti bwk la org g gunung plak erk..hbs pantai n sungai kite dh redah..bile plak nk panjat gunung..hehehe..JGN MARE...
mesti korang tertanya2..sape plak la MR. Y nie kn..??tue la My best n ever BUDDY forever n ever.... : )

No comments: