Saturday, March 28, 2009

**__TuHaN BeRi AkU CiNTa__**

"kekdg bila hati mula berbicara..hanya kata2 nie yg mampu ku ungkap sbgai tarian pena lukisan hati nie....aku mula jatuh CINTA dgn lirik lagu nie...mungkin lagu nie ader kaitan dgn hdp aku skrg...tq erinz...skrg akak dh dpt cari satu kekuatan...kekuatan tuk hadapi hari2 mendatang dgn lbh tabah..dgn lebih matang....dgn pengorbanan nie...aku berjanji setiap kedukaan akan dibalut dgn kebahgiaan...aku tak mampu melihat air mata seorg IBU mengalir..aku tak mampu memisahkan k.syg seorg anak terhadap seorg ibu...andai ku d beri pilihan..aku memilih utk tidak wujud d antara mereka...kerna tue yg terbaik tuk semua...betul kata org CINTA memerlukan pengorbanan..mencintai tak semestinya memiliki..cukupla sekadar melihat DIA membina kebahgiaan d atas kelukaan hati nie..aku redha..mungkin nie takdir CINTA kita....andai DIA mampu mengerti..hati nie masih tetap menanti..biarpun kepastian nie..hanya tggl mimpi..."

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini...
di jiwa ini Hampa…
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta…
**__TuHaN BeRi AkU CiNTa__**

No comments: