Sunday, May 17, 2009

**__HaRi NiE WaT AkU TeRSeNyUM LaGi__**

alkisahnyekn...nape aku tersenyum hr nie...hehehe...sebab hr nie aku ader jmp lirik lagu yg aku cari selama nie..nk tahu lirik lagu ape???hhehehhehe...wat suspen je kn...lirik lagu nie dgt2 istimewa wat aku tau...huhuhu...sbb lirik lagu nie ader nama aku...hehehehe...lirik bagi lagu 'amira sariyati'....hehehehe...cam tak caya je kn...lirik lagu nie dibuat oleh komposer tekenal zaman 80an iaitu arwah zubir ali...hehehe..mama n ayah aku minat sgt ngan arwah zubir ali nie sbb tue la nm aku as anak yg sulung didedikasikan same ngan lagu kegemaran diaorg pada zaman tue...hehehehe...tak sangka kn...aku pnh gak dgr lagu yg d nyanyikan oleh kumpulan ombak if tak clap...erm sedap sgt..kasetnye pun still mama aku simpan lagi...hehehe...bangga gak..hehehe..rupa2nya nama aku nie pnh jd tajuk lagu...hehehehe...erm lirik lagu tue amat bermakna n mendalam sekali...to mama n ayah...kak long akan lakarkan keindahan kebahgiaan wat mama n ayah mcm lagu tue...hehehe...kat bwh nie aku sertakan lirik lagu nie...puas gak aku cari dlm tenet...tp berbaloi...kn2...k la mari kita layannnn....lirik kat bawah nie k....

"Bila kau sudah besar nanti
Amira Sariyati
papa mahu kau menjadi
seorang Muslimat sejati

imanmu berpagar ruyung
sekuat baja sekuat besi

dan cita-citamu mestilah tinggi
melebihi puncak singgalang
melebihi puncak merapi

dan dengan iman yang kuat
serta cita yang tinggi
biarlah hidupmu
lebih bahagia dari kami
lebih berjasa dari kami..."

**__nie ms aku kechik2 dl...hehehehe sgt cute kn...(^_^)__**

2 comments:

joegrimjow said...

sentiasa senyum
agar hai indah

Anonymous said...

hye lama u tak update blog.nape?x sht ker