Wednesday, May 27, 2009

**__AweSoMe AwArD+TaG FrOM SiS EyEDa__**


blink2..ni 2nd owesome award yg ak trime..utk tag pulakk..thnx ye dik ennnon EyEDa (^_^)

cara2nye ialah...
1-Copy Award Di atas Untuk Diletakkan Di Blog Anda..anda tidak dibenarkan utk Ctrl+A..sile gunekn mouse anda utk membuat copy ye..Ctrl+C bulehla..

2-Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.

* seorg sista yg very u.n.p.r.e.d.i.c.t.a.b.l.e.
* puteh..cantek..comey...cute...semua pakej la dier ader(sure pas nie dier kn belanje aku mkn...nk burger satay ayam marrybrown erk dik..)
* sgt suke edit gbr..tp tue ikt modd gak tue kn???huhuhu
* punya teman yg ramai...sbb dik ennon nie mmg ramai kwnnyer xcaya tgk la bape friendz dier kat fs...huhuhu...
* akan menyambung pengajian nyer di RoYaL Creek terChENTa..huhuhuhu...all the best ya...


3-Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya.

* seorg yg suka memendam perasaan..huhuhu...
* suka wat org lain hapy even diri sendiri tak happy tp berlakon happy...(^,^)
* luv to edit picz..tp nie pun ikt mud gak nie...huhu teringat plak kat abg.mud...hahahaha...
* sgt suke melakarkan nukilan2 sekadar tuk meluahkan perasaan....
* sgt2 degil..ketegaq bak kata org kedah
* suka ngalah..nie habit aku dr dulu lg...cpt nor ngalah,,,sbb aku k.long kot...huhuhu...
* aku sgt suke tdor...hehehe dl ms belajar suke gak tdor dlm klas..pastue ader la kwn2 kesygan aku akn meVIDEOkn rakaman tdor aku...huhuhu(aku pasti kalu diaorg bc nie diaorg mengerti...huhuhu)
*aku bakal bergelar student balik tak lama lagi...huhu...membe lain semua kawin n tunang...aku kawin ngan buku la jwbnye pasnie...huhuhu...
* aku kena tanamkn dr sekarang keikhlasan dlm ht dlm membuat sesautu hal..yer2...cam aida sll pesan kat aku...


4-Anda Perlu Memilih 10..lebih pun xpe...apa guna senarai kat follower tu.. Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka..

1. kak nanul..my best buddy..huhu sudah menjadi tunangan org n bakal menjadi isteri org...hehehehe
2. kak ina...hehe nie pun dh jd tunangan org gak...hehehehe...sgt cute...comey...n plg best dier nie suka bersukan....
3. kak dayu...hehehehe...nie lagi seminggu kn melangsungkan perkahwinan..huhu bakal jd isteri org nie...suke sgt bc blog dier...sbb ader byk cite ttg perjalanan majlis kawin dier....
4. mimi.. erm..dier ni ak knal kt fs..suka tgk dier edit gbr...sgt pandai...
5. cik@puan eize...nie pensyarah kesygan aku...skrg belajar kat jepun...hehehe...pensyarah yg sgt best n merangkap penyelia psm aku...'cik tq atas ilmu yg byk cik curahkan pd sy...hehehehe...'
6. mimie..nm d beri mimie kusya..dak UTHM gk...suke tgk dier edit gbr..skrg dier l.i kat hilti...
7. ciare..hehe ni kwn cik nanul kite...suke sgt bc blog dier..hehehehe...sgt cantik n bakal pengantin 31 mei nie...dier tak knl pun aku sbb aku cam silent reader dier la...hahahaha..
8. paan...huhu...nie blog adik paan tersyg..hehehe...
9. ant..dier ni junior aku...hehehehe...kak long tak tahu kamu knl k.long ke tak...blh plak gtue..
10. aida...hehehe pngirim award nie...huhuhu...suke dgn rama2 dlm blog dier...huhuhu...sgt chantik...tq my dear...kamu byk menyokong akak slma nie...akk syg kamu...hikhik...


nih la guna nye senarai follower kat tpt korang tu....ini la masa nye nak jengah mereka yang ada dalam list follower korang tu....so bagi la plak award nih kat senarai yang korang tak pernah @ jarang jengah tu.....

2 comments:

Anonymous said...

i myra da lama u tak msg i

Syamilia said...

tq sis... =)