Tuesday, May 5, 2009

**__KoTaK HaTi beNTuKNya ApE ErK???__**

erm persoalan kat atas tue aku tak leh nk jwb...sbb yg aku tahu hati bentuknya cam hati la....kotak cam kotak la...(hehehehe..abaikan jwpn aku nie)..jam kat meja nie dh tunjuk kul 2 pg...mata aku still tak ngantuk2 lagi...so aku pun manjakan jari jemariku nie tuk wat entri nie...hehehehe...erm smbil2 layan lagu band hujan nie...chedap plak lagu nie..cam kena mengena ngan situasi aku skrg...huhuhu...erm situasi aku skrg...ibarat seorg pelukis yg melakarkan sebuah lakaran hati yg sepi...sepi ke hati aku nie???hehehe...ayat aku mlm nie berbunga2 plak mcm ayat-ayat cinta plak.....huhuhu...dlm duk borink2 nie smpt gak aku edit satu gbr kat bwh nie...gbr nie sgt bererti n bwk makna tersendiri dlm hdp aku...sbb niela permulaan baru dlm hdp aku...yg berlalu tue biarla jd cebisan kenangan....kerna dgn kenangan tue la kn wat diri nie lebih menghargai sesuatu...n segala yg berlaku ada hikmahnya....so hdp nie mesti EnJoY(pjm ayat dlm drama PUTERI...hikhikhik...)
(^_^)


**__PeRSoaLaN HaTi(^,^)__**

2 comments:

Anonymous said...

hye myra
cantik cincin dalam blog u ni.cincin tunang ker

EyEdA said...

kdg2 kite ssh nk bezakn antre CARING ngn BUSY BODY kn..
kite diberi 2 MATA..
ptutnye digunekn utk melihat KELEBIHAN org lain..
dan juge KEKURANGAN diri kite..
lebih baik kite JAHIL..dr BERILMU tp tiada AMAL..