Wednesday, May 13, 2009

**__JemPuTaN KaWiN__**

aii...hehehehe..menarik tak tajuk entri aku kali nie...bkn ape aku nk cite pasal jemputan kawin la...hikhik...bulan nie ramai sgt membe2 aku naik pelamin...huhuhu...how about me??me??hehehehe...persoalan yg tiada jwpan...hikhik...erm sbnrnya2...semalam waktu aku duk kemas2 bilik (ayat nk gambarkan aku nie rajin la...hehehehe..) sejak2 duk umah jd suri rumah nie tue la kj aku..dlm duk kemas2 aku terjumpa satu kad kawin nie...amat menarik minat aku...rupa2nya...tue kad kawin mama n ayah aku...seyes aku xtipu...dh 26 tahun tau kad tue...rp2nya mama aku still simpan lg...aku ape lagi...mn pnh tgk..yelah waktu tue aku blm lahir lg kn...mn tak nyer aku terover xsited...huhuhu...simple je kad tue tp cantik sgt...now aku fhm
nape aku suka sgt ngan no 8...sbb kalu korang nk tahu mama n ayah aku nikah 6hb Ogos 1983...korang leh tgk kat dlm gbr kat bwh nie...hikhik...setahun pas tue 13hb ogos 1984...aku plak lahir(sj je aku ckp nie nk suh korang smeua engat birthday aku...)...hikhik...pandai tul mama n ayah aku rancang kn...sbb tue i love no. 8...hahahaha...erm tp tue la aku pun tak sangka
dpt pgg n tgk kad kawin mama n ayah aku....dh 26tahun tue kad tue..still elok lg...tetibe aku terfikir...hahaha...cantik..n akusuka sbb simple..lehla kalu nk d jdkan design kad kawin aku
nanti...baru simbolik ckt..baru bermakna ckt..sbb alamat umah yg tertera kat gbr tue la alamat yg akan tertera dlm kad kawin aku nanti...yes...i like...sbb aku kn nikah kat tmpt mama n ayah aku nikah...sbb tue merupakan amanat arwah opah sblm arwah opah aku meninggal...so aku dh tekad kn tunaikan amanat opah aku tue...tetibe terasa rindu plak...kat arwah opah..dh nk dkt
sebulan arwah opah meninggal...rindu sgt2 kat arwah opah..sbb tue aku nk tunaikan st2nya amanat arwah opah pd aku...korang doakn mg segalanya d permudahkan k...


~KaD KaWiN MaMa & aYaH~
(simple but cute sangat)

p/s:- "Seandainya kita cintakan seseorg...lepaskanlah ia pergi...lepaskn walaupun kesakitan tue terlalu dlm.....seandainya ia kembali...ia adalah milik kita...seandainya cinta tue tidak
kembali...semmgnya cinta tue bukan d takdirkan milik kita....

4 comments:

IEYNA said...

emmm lama gile kad jmputan ni...

smpn lagi ek...perghhh best tu..jdik koleksi... :)

nur easy said...

wah klasiknya..masih simpan kad kahwin. erm harus dicontohi ni ;)

EyEdA said...

simple je kn kad kawen ni..
lamenyer...agk2 mak abah sy ade lg x??
huhuh

Hana Security System said...

perh..esok2 nanti nak kawin nak simpan jugak lah.. sampai ke anak cucu.. koleksi termahal tu.. kena jaga elok2 kak long.. sayang nya kalau hilang..