Saturday, October 10, 2009

**__KaMiYaNgSeNGaL__**


erm tgh2 takder mood nie tetibe teringat nk edit pic..maka niela hasilnya yang tak seberapa nie...huhuhu...sengal tak kami..dlm masjid pun leh posing2 lg..leh tagkap pic lg..nie nmnyer sempoi beb..yg penting happy..hehehhe...nie membe2 aku skrg satu kepala n satu jiwa...hehehehehe....silap2...4 kepala sehati sejiwa...hikhik...tp kn dlm pic nie semua gbr penuh2 ngan NUR...hehehe..sape lg nk puji beb kalu bkn diri sendiri..hehehe..satu lagi lagu baru kat blog aku..aku suka sgt...lgu nie aku amik dr blog adik erinz...hehehhe...sgt sedap lagu nie..hayatila erk...terutama sekali tuk ko ZuRa...aku nk masuk lagu khatiamh cinta..tp kn aku nk ko dgr lagu nie n hayati k...hikhik...k la nk tido sok nk g umah terbuka kat umah Mai...AdiOS....


".....jika wujud yang menjelma
pada sebentuk hati
bukankah itu amanah
dari yang kuasa..."

1 comment:

Anonymous said...

hmm....xyah gtaw pon dh terserlah kesengalan 2....hehhee tambah2 tuan punya blog kan...lalalala doa laa midsem sis kali nie ok...hahax k daa..