Tuesday, October 20, 2009

**__MBV09/10DaLaMKeLaSMeThOD__**



Perasaan skrg...sgt2 tired...huhuhuhu..dgn minggu2 terakhir before study week..kepala masing2 pun sengal2 je..hikhik...pic kat atas adalah pic2 yg aku amik before kelas method...huhuhu..tak sangka plak dak2 kelas aku nie gila bergambar gak..pantang ader kamera semua nk masuk..huhuhuhu...erm mesti semua tertanya2 kn..nape kelas mlm still pkai bj kurung lagi...erm cantik2 gtue dak2 kelas aku mlm nie..yelah mlm nie ader perbentangan proposal PS...so nk tak nk kena pkai formal la..al-maklumla..semua nie kn bakal2 pendidik..so ape2 pun kena pkai pakaian formal la...(kecuali beberapa org..heheh termasuk aku..sbb kitaorg dh present dua minggu lepas..hikhik..so leh la lepak ckt...) alhamdulillah semua dak2 kelas aku dh present proposal PS..so far semua nyer ok..hehehe..harap2 markah pun ok gak...hehehhe...erm kalu korang nk tahu mlm nie kuliah kitaorg sampai kul 12 mlm..hehehhe aku sampai umah kul 1pagi...hehehhe bkn pe pas kelas Dr. N kitaorg g kedai kat depan UTHM...Maimunah wat open table mlm nie..hehhe..mg2 rezeki mai bertambah2..n cpt2 la kawin..dpt mkn nasi minyak PaK WaHiD..hehehhe...erm aku pg2 nie leh plak malalut2 ckp...hehehe...k la nk tdor sok kelas tekno...ape2 pun dak2 MBV09/10 korang memang best..mmmuaxxx....(^,^)

No comments: