Wednesday, October 28, 2009

**__KiSaH~LaNGiT~TaNPa~BinTaNG__**

erm dh lm rsnya tak update blog nie..al-maklumla...
dh dkt final nie cam nie la jdnya...dgn proposal PS lagi..hr nie aku bersiaran langsung dr
kedah darul aman terchenta..huhuhuhu...(teringat plak kata2 k.mas "akak lak kat umah ngan suami yg tersyg..heheh") hehehhe...erm nape erk aku balik kedah...hehehhe...sekadar mencari hati yang hilang..huhuhu...mencari diri sendiri yg hilang..hikhik...mencari kedamaian kot...hehehhe..erm bln 10, 11 n 12 nie ramai kwn2 aku kawin..
fuhhh...jeles rsnya...hehehe..tp aku tumpang bhgia gak tgk kwn2 aku bahgia...aku??erm ntahla n bilala aku nk kawin kn...heheheh teringat kata2 aida "akak,setiap dari kita ada jdh masing2..bezanya cpt atau lmbt kita kn jmp jdh kita tue..." hehehhe...harap2 aderla jdh aku tue kn..hikhik...gatai tul cik amira nie kn..heheheh..bkn gatai tp tak slh kn ader impian...
dgn impian tue kn jd kenyataan...InsyaAllah...erm mlm td aku tgh "Jgn Tido Lagi"..erm bila dgr Ogy nyanyi lagu dlm cite ali setan tue...lagu "Wajah Rahsia Hati..." tetibe aku tersenyum sorang2 mcm kambing bucuk..(bkn kerang bucuk hokey...)hehehhe...erm tetibe teringatkan
arwah abg haizal...lagu tue la arwah wat tuk jd ringtone aku..asal aku call je..mesti naik lagu tue...aku pnh gak tnya arwah nape ltk lagu tue sbgai ringtone aku...erm arwah ckp...biarla menjadi rahsia hati..aduh..tetiba ader plak air-air bergenang kat pipi aku nie...
yup..aku tersgt2 rindukan arwah ms nie...dh genap setahun tiga bulan arwah pergi...tp kenangannya..senyum tawanya...pendangan arwah tak pnh
walau sesaat aku lp...erm dh takder lg seyuman yg sll wat ht aku yg sedih nie kembali terseyum...Al-fatihah tuk arwah..

"Pa..ma tetap pgg janji kita..."

No comments: