Saturday, October 17, 2009

**__KeKaSiH+KaSiHSaYaNG__**


"aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba...."

erm nape erk tajuk entri aku kali nie mcm tue..ntahla..ssh kn nk beza antara kasih syg n kekasih...erm mn lbh penting..kasih syg atau kekasih...bg aku kedua2nya penting..bila dah de kekasih..maka bertambah2 lah kasih syg tue..tul tak???kasih syg..cinta..tue semua benda yg terlalu abtraks..ssh tuk digambarkan...bila kita tnya dlm hati..sejak bila kite kenal erti cinta..hati hnya mampu terseyum...cinta tue misteri..even cinta tue baru hadir dlm diri..namun kalu tue cinta yg d takdirkan tuk kita..tue sbnr2nya kekasih yg d ciptakan tuk kita...mcm jgk kisah hdp aku..lagu 'kekasih yg tak dianggap' nie byk pengertiannya dlm hdp aku..even skrg aku rs DIA makin jauh dr hidup aku...tp k.syg yg ader dlm diri nie masih mekar mcm dl...aceh ayat tak tahan tul...hehehhehe....erm kn sll org ckp mencintai tak semestinya memiliki...melihat DIA bahgia..membuatkan diri nie tumpang bahgia...mungkin kehadiran aku di dlm hdpNYA...umpama pelangi yang hadir selepas hujan..sbb tue aku rs sinonim sgt ngan lagu kat blog aku nie...erm tetiba aku rindu pada gurau senda DIA..smeua tue dh tak der lagi dlm hdp aku skrg...pe2 pun korang doakan mg satu hari nanti aku kn jmp KEKASIH hati yang bersama2 menyulam CINTA dlm hati..selama-lamanya....AMIN...(^,^)

No comments: