Wednesday, April 29, 2009

**__AkU SeDiH....__**

hati aku sakit...hati aku sedih...aku kekdg rs hdp aku nie cam tak berhak tuk kecapi kebahgiaan...kekdg aku d hukum d atas kesalahan yg aku sendiri tak pasti...benar kata org..org yg plg kita syg tue la org yg akan membuat hati kite terluka sedalam-dalamnya...mungkin DIA tak pnh nmpk betapa aku ikhlas setulus hati menyayangi dirinya melebihi segalanya...aku cb menjaga hati semua org...semua org yg aku syg..tp hati n perasaan aku tak siapa pedulikan..kini aku d benci..d campak jauh2...oleh st2nya insan yg plg aku syg...mungkin betul kata En. Shamsaadal(pensyarah aku kat U) 'kalu kite sygkan seseorg jgnla kite beri syg kite 100% berikan la 90% selebihnya kamu simpan dlm diri..' skrg aku fhm...aku terlalu menyayangi DIA lebih dari DIA menyayangi diriku...hati aku dh terluka sgt2...aku tak hrp pe2...aku menyayangi dia tanpa syarat DIA perlu syg aku balik...tp pe yg aku dpt skrg hanyala kelukaan terlalu dlm kelukaan nie...tp dgn kelukaan nie tak dpt padam rs SAYANG aku yg selama nie aku tnm dlm hati aku...aku tahu DIA byk BERKORBAN utk diri nie..aku sedar semua tue tp nape tak ade sedikit pun kepercayaan DIA pd diriku nie.....Nape HUKUM aku mcm nie???Aku BENCI tp aku RINDU????(^,^)


To Mr. Y:-Tima kasih sbb pnh wat dr nie bahgia...tima kasih sbb sd buka pintu hati yg sekian lama tertutup nie...tima kasih sbb wat hati nie sedih..tima kasih d atas sebuah kelukaan yg d beri nie...Tima kasih tuk sgalanya....maafkan sgalanya...kerna tak dpt menjadi TEMAN yg sempurna d matamu..


To Inas:-Tima kasih d atas sebuah perkenalan yg xmungkin d lupakan..maafkan diri nie...mg awk bahgia bersama DIA..DIA kn jd milik awk selamanya...awk pemenang dlm pertarungan hati nie....Sy sentiasa kn doakan kebahgiaan awk n DIA....



p/s:-"adakah perasaaan benci ini sebenarnya CINTA...yang masih bersemadi untukmu...dan sebenarya ku mengharapkan..di sebalik senyuman mu itu...kau juga merindui aku....
ku enggan berpura pura ku bahagia...ku enggan melihat kau bersama si dia...oh ku akui cemburu..telah menular dalam diri pabila kau bersama yang lain....."

5 comments:

EyEdA said...

erm..let me say an apology 2 u 1st..
akk asyik igt kt dier coz dier pnah m'bahagiekn akk
akk mayb xleh delete dier totally from ur mind coz dier kenangan akak even akk sdar dier bkn lg part of ur life now..
missing him is normal dear but if too much, u'll SUFFER..
get back 2 reality n juz leave those fantasy..
mov fwd..
juz take it s pengajaran dlm idop..
kite xtaw panasny api shinggelah kite m'hampirinya..
after dat, u'l start beware wif those API..
it's up 2u eithr u want 2 cont. playin' wif those api or leave it..

**__AkuStiKa__** said...

tq my sis...it's up 2 me eithr i want 2 cont. playin' wif those api or leave it..i choose to leave that kind of 'api'...ms jd pengubatkan...pas nie 'api' tue kn jd st pengalamn bg akak tuk akak menilai seseorg..mcm kamu ckp..setiap kedukaan yg kite tima...Allah nk bg seribu kebahgiaan wat kite kn..may be skrg akak hlg sgala2nya..ms kn dtg akan kn dpt sejuta kebahgiaan kn dik...tq for ur nasihat...tq sbb sll dgn akak bile akak sdh...lov u so much..mcm ayat kamu kat akak 'sy syg akak...kami syg akak...akak kena kuat...' (^,^)

Anonymous said...

hyeee myra
wat ape tu. sy da bc blog awk n sy da tau sume citer dari "mr y". sy sk nak mnta maaf byk2.dalam hal ni xde pemenang pun.awk gak jd pemenang walu gelaran pemenang yang awk sandang tu x lama. sy sentiasa doakan awak sntiasa bhagia n awk leh dapat lelaki yang lebih baik dari "mr y".n jgn sebab sorang laki n dsbbkan hati awk pena terluka awk ttp pntu hati awk tuk sume lelaki yang cuba dampingi awk. dunia tak akan berakher dgan sbb awk kecewa.

**__AkuStiKa__** said...

sy tahu mr. y akan cari awk...n sy tahu awk kn bc blog nie...tuk pngetahuan awk..dh mcm2 kehilangan n kepedihan yg sy rs dlm hdp nie...sy redha dgn ape yg jd...may be nie takdir yg Allah tentukan tuk sy...sy nk awk n mr. y tahu...sy pnh kehilangan org yg plg sy syg...n sy takkn wat benda2 yg akan mengecewakan hdp sy sendiri....soal hati n perasaan sy..tue hak sy...sy kn tentukan...sy tak menutup pintu hati sy cuma sy perlukan ms tuk mengubat kelukaan yg ada nie...hati nie dh skt sgt sbb ht nie dh byk berkorban...to mr. Y..sy nk dier tahu..ht nie tak pernah menipu walau ckt pun...mr. j hnya mimpi yg hdr dlm mainan tdor..kenyataan n realitinye...ht nie bukan pualam...hati nie bukan mainan...bukan boneka...yg blh d campak2 mcm tue je...may be stp yg jd nie ader hikmahnya...mg awk n mr. y kn kecapi kebahgiaan....

mis ennon said...

kak..
saba byk2
bak kte eryn
ade org yg da bchenta 14taon kawen 2taon da cerai
kdg kbhgiaan 2 dtg bkn utk mse skunk
bek bpisah dr klu akk menang nnti usia pkahwinan tu x lame
sy ckp ni utk sy jgak