Wednesday, April 1, 2009

**__BiLa HaTi NiE BeRBiCaRa__**

kekdg hati sering bertnya...stp kali hdp nie d uji...aku kekdg dh muak dgn sikap n kelatah org2 lain..kekdg sedaya mungkin aku menjaga hati semua org...sampai bile aku hrs begini..sehingga aku d perlakukan sebegitu pun aku tetap bersabar..kekdg aku kecewa ngan sikap insan lain yg suka menjatuhkan aku yg suka menyakitkan aku...yg suka melaga2kan aku..ape slh aku ape dosa aku??
sehingga dendam beraja d hati SESEORG...kekdg aku dh mula muak ngan kehidupan aku...andai otak n hati aku nie mampu aku format...dh lama aku format...cam komputer..kn senang...tp tue la mcm kata aida..mcm mn pun format kak...virus nyer tetap ader....nk hlg trs..tukar je pkai OS lain..takkn plak aku nk pkai os LINUX UBUNTU...lagi la buntu aku nie..hehehehehe...sekadar gurauan tuk hiburkan hati...aku perlukan ms tuk cari sebuah kebenaran n kepastian...
YA ALLAH kuatkn hati hambaMU nie...jauhkan perasaan BENCI nie...SESUNGGUHNYA..hanya dengan BENCI seseorg tue mampu menjatuhkan seseorg yg lain...Jauhkan AKU dr perasaan seperti nie..biarla ape pun ORG lain mampu lakukan..AKU knl siapa diri aku....

No comments: