Sunday, April 5, 2009

**__Ape kaTa HaTi?? __**


Ape kata hati aku erk hr nie...erm aku suka sgt lagu kat dlm blog aku..kekuatan baru dlm hdp aku..korang dgr r..mesti suka bangat ngan lagu nieh..hehehehe...hehehehe...huhu...agak lm gak aku diam..ntahla...may be merawat hati yg sakit nie..lately mcm2 jd dlm hdp aku....mcm2..dl aku engat aku lemah..tp aku tahu skrg aku kuat tuk hadapi semua nie..biarpun kekdg rapuh gak ht aku tuk trskan semua nie...mcm mn pun hdp mesti dteruskan..persetankan pe pun org lain ckp..aku knl sape diri aku...kwn2 aku knl sape aku..tue dh cukup...aku sendiri pun tak tahu mn dtgnya kekuatan dlm diri aku nie..may be kehilangan arwah abg haizal byk mengajar aku tuk lebih kuat dlm segala hal...ms2 camnie wat hati aku terusik..tetibe rindu plak kat arwah abg haizal...kekdg pe yg jd nie mematangkan hdp aku...aku harus kuat..aku harus tabah..pg td sebelum ngajar aku sempat terbaca sebuah novel..tak engat plak tajuk pe...tp yg pasti aku suka kata2 dlm novel tue....

**__(^_^)__**

' __Jgn D RiSau tenTang BeRtaPa mudahnYa KiTa JaTuH CiNTa kerNa CiNTa TuE MisTeRi__'


'__CiNta TuE xpeRNaH JaUh...SeNtiaSa d Hadapan diRi..SiNgKaPLah HiJaB dan kamu akan MeneMuiNya....PuNca KebaHgiaaN iTu D HaTi__'

1 comment:

Anonymous said...

tu lah, layan jugak laguni..bolehla.. "Jgn D RiSau tenTang BeRtaPa mudahnYa KiTa JaTuH CiNTa kerNa CiNTa TuE MisTeRi"
perh.. tapi org tak pernah bercinta lg..hehehe tak tau lah mesterinya..